Sista natten hemma!

Ååh herregud, det här är sista natten jag kommer sova i min egna säng! :oo Asså shit, nu är jag nervös. Det är så mycket.. Tänk om ingen gillar mig (tur att becca gör det iaf!), tänk om värdfamiljen inte är bra, tänk om..... Massa tankar som snurrar!  Första resan utan mamma och pappa.. Kanske inte bo med någon som kan samma språk som jag i tre veckor.. (becca och jag kom fram till att norsken jag ska bo med är dansk + att becca säger att jag ska bo med en spanjor! :o Vart hon fått det ifrån vet jag icke men.. ;)) Men det kommer bli bra, det vet jag!
Men det värsta med resan är att man måste ta avsked imorron!!! (ska ju till mormor o sova över) Och att jag inte kommer träffa mina systrar (inte biologiska men) på tre veckor! Vi är vana vid att ses varje dag och har gjort det i flera år! :O ååh, mina små skitungar.. <3
 
Hade lite panik för en stund sen för jag hade tappat bort min börs (plånbok) med 75 pund i och bankkort.. Men jag hittade den! Hahah, och becca hade glömt sitt bankkort hos en vän! ^^ Hur ska det gå för oss?! ^^
 
Tänkte lägga upp en bild på min packning men så kom jag på att ni redan fått se den typ 2 gr så istället tog jag kort på en peng. KÄNDES LITE GALET ATT GÖRA. nä det gjorde det inte men.
 
Nuuu måste jag gå så jag hinner få lite skönhetssömn innan morgondagen!
Puss och kram! :) //Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0