återträff-söndagen

Är kattvakt just nu och båda kissarna sover, så jag tänkte passa på att skriva om återträffssöndagen!
(Nästan två veckor senare, hehe. Bättre än Becca iaf som inte skrivit om någon av dagarna.. ;))
(Varning för rätt dåliga bilder btw! Tyvärr..)
 

Jag, Becca, Lottie, Daniella och Ebba sov alltså över på Göteborgs Vandrarhem i ett 8bäddsrum. Vi sov till ca 08.30 och gjorde oss iordning innan vi åt frukost. Packade lite också.

Fick ingen bra bild på rummet men här har ni några så att ni på ett ungefär fattar. Var fyra våningssängar. :)
Danni och Ebba :)

Bilder från frukosten:
Har några bilder på Danni och Lottie från frukosten också men är rätt säker på att de kommer slå ihjäl mig om jag lägger upp dem här så det låter jag nog bli ;D
 

Sen gjorde vi ett sista ryck och slängde ned det sista i resväskorna innan vi checkade ut :)

Vi tog oss till tågstationen där vi låste in våra väskor i ett skåp (sjukt skönt att slippa släpa på det) innan vi gick runt i lite affärer :) Gick hela tiden i riktning mot Sience Fiction affären, som vi fick vänta utanför nåra mintuer innan vi kom in i. Var en kille bredvid oss som också väntade som stod och smålog åt oss och tyckte vi var roliga ^^

Sen gick vi bara i lite affärer hela dagen, åt mat på Pizza Hut och vinkade av Ebba runt 14.40.

 

Sen hängde jag och smålänningarna på Starbucks innan vi också åkte också åkte hem vid 18. (:
Va en jättemysig och rolig dag! Saknar hela helgen!

Hahah, söta stirr-beccis!
Och sen, tja, beccis och jag helt enkelt.. ^^
Lottie och Daniella! :)

Hahha, Becca och jag hittade lite nagellack i en affär som man kunde testa och hon målade mina naglar väldigt snyggt ^^ Har fortfarande kvar det ;)
 

Det var ju egentligen tänkt att jag skulle till Växjö den här veckan, men jag hade inte pengar till det + att det inte passade Danni så bra :/ Så himla synd! Menmen, jag har haft en jätteskön och nice vecka med mina systrar så :D

 

Nu ska jag fixa lite här på bloggen. Ha det bra alla fina! :)

//Ida

 


Kommentarer
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

åh starbucks :)

Svar: asnice ju! :) -Ida
Rebecca & Ida

2012-11-12 @ 22:23:23
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Fatma

Fina bilder :)

2013-02-10 @ 14:57:04
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0