3 dagar kvar!!!

När jag skrev rubriken så kom "38 dar kvaaar!" upp. FATTAR NI HUR SJUKT FORT TIDEN HAR GÅTT?! DET KÄNNS HELT SJUKT ATT KUNNA SÄGA ATT VI ÅKER OM 3 DAGAR! TRE!! 
Bara onsdag, torsdag, fredag och sen svooosch tidigt på lördagsmorgon så åker vi!! :D
 
Håller på och packar för fullt! Skriver om packlistor, flyttar om i resväskan, väger resväskan (bara kläderna vägde 9 kg.. Och då var det ändå lite som fattades ^^), packar min ryggsäck, laddar kameror osv. :D
Det ser ut som världens kaos på mitt rum just nu ;)
 
Dock har jag läst på twitter att det inte går lika bra för Rebecca och hennes vän Daniella. Båda av dem har panik för att dem inte börjat packa än, hahah ;) Men nu hade becca tydligen börjat :)
Runt 17 på fredag kommer jag och mamma att åka till min mormor och bo där över natten så vi får se hur mkt bloggande det blir innan dess. Precis innan vi åker blir det iaf inte för mormor har inte internet i sin sommarstuga så ;)
(vi bor där helt enkelt för att det är närmare till flygplatsen)
 
Mindre fräsch men desto mer taggad tjej! :D
 
Lite nervös är jag dock för att bo i en helt främmande familj tillsammans med en norsk (hahah, är inte nervös för att bo med just en norsk, normänn är trevliga (inte för att jag träffat spec många men) men det är ju inte riktigt samma språk som en själv) och prata ett helt annat språk! Tänk om jag får blackout eller säger nått i fel ordning eller har dåligt uttal? Blää... Menmen, engelska är ju mitt favoritämne i skola så det kommer nog gå bra.
 
Föresten, en sak som jag är rolig är att vi i förrgår hade besöksrekord! 31 unika besökare! :D Inte illa! :)
 
Ha det bra! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Hei:) eg forstod det meste som du skreiv, men ikkje alt (a) gleder meg veldig til lørdag. Eg bur så langt unna Oslo, at eg må a fly ned på fredag, for å så ligge på hotel der .. :)

2012-06-26 @ 17:22:15
URL: http://Rebekkaoganna.blogg.no
Postat av: Anneli

Allt bra?:D

2012-06-26 @ 18:06:52
URL: http://Anneliih.blogg.se
Postat av: Rebekka

Nei, eg reiser ikkje via Paris :-) reiseledaren min heiter Marianne Andenæs eller noke trur eg det var :-)) hyggelig at du leser bloggen vår :-) eg kjem nok til å lese bloggen din og litt når eg er i England :-)) gleder meg til å få møte deg :-)

2012-06-27 @ 00:12:08
URL: http://rebekkaoganna.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0