VIDEOBLOGG

Hade lust att göra en videoblogg men kom på att jag faktiskt inte hade något att säga. Lägger upp den iallafall, haha. Babblar på om ingenting en liten stund, det är ju alltid trevligt.

Ursäkta för den otroligt dåliga redigeringen, måste faktiskt få skylla på min dator för det där. Lämnade in min skoldator förra veckan och har därför min gamla skrothög till dator som är fylld med virus och seg som tusan så det går inte att göra något utan att den hackar. Ska dock ominstallera den någon dag och sen mår den nog bättre igen, så jag ska inte klaga :)

Instagram namn: @rebeccawi

P.S Är det bara jag som får en jätte konstig röst när jag spelar in videobloggar? Haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag har faktiskt inte ens tänkt på det men jag blir ju faktiskt faster :) så mysigt!

2012-06-10 @ 18:44:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: dite

hoppas du har en toppen vecka! :D

allt bra med dig idag?

2012-06-11 @ 02:49:04
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0