THE END (typ)

Hej allihopa!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg och säga att det inte är säkert att det blir några mer inlägg som vi (jag) lovade sist. Min kära bloggpartner bäxahäxa har bestämt sig för att ta och lämna oss alla för ett år i amerikat. Hon har nämligen vunnit ett år som utbytesstundet i USA (!!!!!!!!), så det är typ det enda hon tänker på och jag tror faktiskt inte hon tänker på den här bloggen speciellt mycket nu. (vilket är förståligt) (hennes USA-blogg hittar in hääär)
Så hon har fullt upp, och jag... Tja, jag ska inte dra iväg ett år så jag har inte en lika bra anledning, men ja, min inspiration har helt enkelt försvunnit och jag känner mig på nått sätt rätt klar med språkresor. Vet inte riktigt varför, men.. Jag saknar det såklart, ibland inte alls och ibland jättemycket, och jag pratar fortfarande med massor av vänner jag fick från det och jag beställde nyligen en fotobok om det, men jag är ändå på något sätt klar med det. Svårt att förklara.
 
MEN nu ska jag sluta svamla och helt enkelt komma till sak: Att det antagligen inte kommer bli så många fler inlägg på den här bloggen. Men vi (mest jag, Ida, antagligen) kommer fortfarande logga in här och kolla och om det har kommit många frågor så svarar jag såklart på dom i ett inlägg! Det är bara att fråga på, det är faktiskt roligare än man tror att svara på! ^^
 
Ett sista tips bara: Starta en språkreseblogg eller börja skriv i någon skrivbok, för jag lovar, det är jättekul att ha!!
Bara att kunna gå tillbaka i arkivet på bloggen nu och läsa om våra förberedelser och hur taggade vi var är jättemysigt och jag har en bok som jag skrev varje dag i under resan och den kollade jag i för några dagar sen och jag är såå tacksam att jag faktiskt skrev varje dag! För man glömmer mycket fort.

OCH FÖR ATT AVSLUTA DET HÄR INLÄGGET PÅ ETT SNYGGT SÄTT SÅ FÅR NI SE LITE VACKRA BILDER PÅ MIN UNDERBARA KOMPIS SOM JAG ÄR SÅ JÄKLA SUPERGLAD ATT JAG TRÄFFADE OCH ÄVEN NÅGRA FULA PÅ MIG TILLSAMMANS MED TOKAN. 
 
Och som vi har sagt förr: Tveka inte på att åka, det är helt underbart och oförglömligt!! Har jättemånga fina vänner nu som jag absolut inte skulle vilja vara utan!! Man lär sig dessutom mycket och får ta hand om sig själv på ett nytt sätt! Så ÅÅÅÅÅKKKKKKK.
 
Det var allt för oss! Puuusss och kraaam //Ida (och Rebecca)
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Det har varit roligt att läsa er blogg och det är jättekul att ni svarat på massa frågor osv. Jag ska själv åka iväg till sommaren och vill ni följa min resa så kan ni göra det på angelicabengtsson.blogg.se/sprakresa :)

2013-03-21 @ 15:41:14
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: angelica

sv: Åhhhh asså jaa jag längtar sååå tills det börjar hända lite saker ang. språkresan, och nu längtar jag ännu mer efter allt du skrev! Fick ni inloggningsuppgifter till my page i april? :)

Svar: Tror det, är inte säker dock. Kolla i arkivet så står det!
Rebecca & Ida

2013-03-27 @ 21:05:29
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Lina

Hej Ida, måste bara fråga om du var med i FRIDA-tidningen och berättade om din stad? Ser ut som du och har samma namn haha ;)

Svar: Hahaha japp, det var jag! ;)
Rebecca & Ida

2013-04-10 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0