Sista dagen i Torquay!

Heeej! Ida har. Sorry for att jag inte har bloggat nagot pa lange, men har forlorat min mobil..
Med typ 2-3 000 bilder pa fran den har resan. Jag ar bitter ja.
Det ar btw grymt sorgligt att det ar var sista dag har! Alskar Torquay, superunderbart!!..
 
Har lanat familjens dator nu for att kolla om jag har nagra pengar kvar pa kortet och hur mycket det kostar att checka in extra bagage ;) Kommer nog behova gora det. Har fatt kopa en lite mindre vaska, typ sportbag ;) Horde ni det, mamma och pappa?! Vi maste kopa en storre resvaska!!
 
Nu maste jag sticka, maste packa lite mer! Vid kl 19 (20 for er i sverige) har vi Goodbye party pa stranden.. Vill inte aka!!
Meeeeeeeen vi kommer iallafall vara i London imorgon och ga pa Madame Tussauds! :D
 
Haa det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0