LOVING ENGLAND

Hi guys! Har inte haft någon möjlighet att blogga på hur länge som helst. Just nu sitter jag hemma och tittar på TV med Daniella, Lottie och Lewis (sonen i vår värdfamilj). Klockan är halv två här (halv tre hemma) så vi borde gå och lägga oss nu. Idag åkte vi till Newquay och hade det asbra. Vi gick in på ett akvarium där de hade en massa coola fiskar och sånt och sen gick vi till stranden och jag och Daniella badade i havet! Det var skitfint väder, typ 30 grader och jätte soligt så det var hur skönt som helst. Efter att vi hade varit i Newquay åkte vi hem till vår värdmammas bror (som har tre danska tjejer hos dem) och hade lite födelsedagsfest för vår värddotter Sienna som fyller år på onsdag (vår sista dag här). Vi hade det jättebra där, alla var hur trevliga som helst. Vi tog bussen hem vid 11 tiden typ. Vad mer har vi gjort sen jag skrev sist? Vi har åkt gokart, banana boat, gått i skolan, tagit en jäkla massa kort, varit i Exeter (en stad typ en timme bort), i Dartmoor (en nationalpark) och i Plymouth (en annan stad), och en jäkla massa annat! Vi har fullt upp hela tiden. Jag trivs verkligen asbra här, vill aldrig åka hem! Our hostfamily is the best. Sjukt jobbigt att vi bara har tre dagar kvar här innan vi åker vidare till London. Vi försov oss imorse förresten, vi skulle träffas vid halv 10 vilket betyder att vi måste ta bussen typ halv-tjugo i nio eftersom vi bor så långt bort (Newton Abbot) och vi vaknade vid halv 9 så vi fick skynda oss som tusan. Drog på oss kläder (jeans och tjocktröja, passande för dagens väder), och sminkade oss på bussen, haha. Lovely. Men nu måste jag sova! Bjuder på en bild från Newquay idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0