jackipacki whooo

It's Ida here. Pratade med mamma igår och hon sa att jag borde blogga mer och hon är ju min förmyndare så jag får väl göra som hon säger. Idaaag kunde man köra lazytag (lazerdome) om man ville men dum som jag är så köpte jag inte det. Aja, kan ju försöka intala mig själv att det blir mer pengar till shopping istället... Påtal om shopping så är shoppingen här jättebra! :D massa kläder och billigt! Har köpt tolv plagg tror jag ja kom fram till ;) men en dag köpte jag två t-shirts, två bhar och ett par färgade strumpbyxor för 15 pund! 15 gånger 11 blir väl ungefär 155 kr! Allt utom strumpbyxorna på underbara primark <3 Var btw där idag och bytte ett par leggings till en större storlek. Var ett hål i skrevet också men det stod på kvittot att de var tvugna att vara i "saleable condition" så jag sa inget om det och hon kollade inte så jag är glad att jag lyckades! ;D Imorron tror jag att jag ska åka och kolla på vita converse! :D kostar bara 42 £ så det är lika bra att passa på! Har jag tillräckligt med pengar nästa vecka så ska jag nog köpa ett par till ;) Ååh Linda, kolla om New Look har en internet sida och kolla om det är något du vill ha för dem har massa kläder och rea på mkt just nu så jag skulle kunna köpa med nått därifrån! :) köpte faktiskt en vit klocka där idag för ca 115 kr! :) och Anna, det verkar vara illa med bokmärken så bli inte för besviken om jag inte hittar nått.. :/ Vädret här är regnigt.i.princip varenda dag, men vad hade jag förväntat mig, jag åkte ju faktiskt till "den engelska rivieran".. ;) Ååh idag hälsa en rolig sak! Det kom en svensk gubbe med kamera och mikrofon och vi frågade om han filma för tv men han skulle ta kort för sts. Och helt plötsligt går jag, Frida, Maja och Linnea upp mot skolan med våra sts-ryggsäckar på ;) sen filmade han oss och en kille som stått och kollat på när vi gick när vi bla sa "torquay" och lite mer ^^ så.vi kanske kommer på sts's hemsida! ^^ Hahah vi var riktigt löjligt exalterade efteråt ^^ ni får btw ursäkta för eventuella stavfel och bildlösheten! Byeeee!

Kommentarer
Postat av: Linda :)

Det här är bara en fråga inget du måste göra eller så
Det blir för mycket med ett par converse i din väska va?
kramar! <3

Svar: Vet faktiskt inte, men tror det.. :/ men kommer antagligen behöva köpa en till väska, men vi får se :) vilken storlek vill Anna ha?
Rebecca & Ida

2012-07-12 @ 21:30:10
URL: http://daybydaywithlinda.devote.se
Postat av: Linda :)

Vad elak jag känner mig nu,känn dig inte tvingad jag frågade bara,hoppas du har det bra!

2012-07-12 @ 21:31:34
URL: http://daybydaywithlinda.devote.se
Postat av: Linda :)

Tröja Anna vill att du tittar efter på newlook :
http://www.newlook.com/shop/teens/tops/teens-green-nerdy-birdy-print-tto-shirt_255182937

2012-07-12 @ 21:38:55
URL: http://daybydaywithlinda.devote.se
Postat av: Linda :)

For meee:
http://www.newlook.com/shop/womens/tights-and-socks/bottle-green-70-denier-tights_255073736?icSort=%2BsortDisplayPrice
I storlek S/M

2012-07-12 @ 22:16:51
URL: http://daybydaywithlinda.devote.se
Postat av: Anna

Hej! Tänkte bara ge dig några namn på böcker som du kan kolla efter om du pallar:) Jag ger flera förslag så att du kanske hittar någon i alla fall:)
Scarlet- A.C Gaughen
Poison Study- Maria V Snyder
Clarity- Kim Harrington
Deadly Little Secret- Laurie Faria Stolarz

PÖSS:D

2012-07-15 @ 10:58:17
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: mamma

Vi fick ett fint kort idag. Trevlig bostad du har, förstår att du inte har råd med mobil. Håll ihop med någon annan i London så du har tillgång till mobil. Vi syns¨på fredag, vi kommer 4 och hämtar dej, guess who??

2012-07-16 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0