asså fyfan för mig!

Det va disco ikväll och jag är inte direkt nån som gillar att dansa eller så, känner mig bara jättelöjlig när alla står och hoppar och svänger med armarna. Iallafall, så jag satt vid ett bord med några andra och dunkade en spriteflaska i takt med musiken.
Efter typ 45 min dunkande hittade jag becca och Daniella (Lottie den svikaren hade anmält sig sjuk) och dem och Anna och Ebba tvingade ut mig på dansgolvet.. Efter ett tag smet jag dock tillbaka till mitt bord och spriteburk.
(Becca och co försökte tvinga tillbaka mig men det är en annan historia) iallafall, efter ett tag tar Daniella, Ebba, Becca och Anna paus från dansandet så de kom och ställde sig vid mitt bord.
Vi står där helt normalt och skrikpratar lite när BOOOM! Hela jävla spriteflaskan exploderar och kommer över alla och speciellt mig! Mitt linne, ansikte, hår, byxor och överallt! Så jävla äckligt! ^^ fyfan asså! Sånt händer verkligen bara mig! >< får väl kanske skylla mig själv men ändå! Hahahhaha fyfan! ;S :D
 
Bilden är från ett annat disco med massa olika folk från Sverige, Danmark och Norge! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0