PRESENTATION!

Hallå Hallå!
Rebecca här. Tänkte bara titta in och presentera mig lite innan jag ska gå och lägga mig.
Jag är 15, snart 16 år gammal och går alltså i nian. Jag är väldigt intresserad av fotografering så ni kommer säkert hitta en massa bilder ifrån Torquay här på bloggen både under och efter resan!
Jag tycker också om böcker, musik och kakor.

Jag läste på STS facebooksida att vi antagligen skulle få hem lite information denna veckan och jag är så taggad! Jag vill ha flygtider och värdfamilj och ABC-boken med all information om språkresor.
Nu ska jag sova så hörs vi antagligen snart igen. Ha det bra!
73 dagar kvar! 
Edit: Ida la ju upp en bild på sig själv, smart som hon är. Här kommer en på mig!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahha, så smart vet jag väl inte om jag är men.. Tänkte mest att folk skulle få se mitt vackra ansikte! ;D hahah :)

2012-04-18 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0