jag saknar min bloggis-kompis


Jag saknar min lilla bäckhäckibus. ♥


Ooocch, jag saknar alla bilder från min mobil! (som jag tappade i england) Där fanns det mååånga. :(
Ooocch dessutom är det 42 dagar kvar tills jag får träffa min bäxpäx och andra svenskar och norskar igen! Känns som en hel evighet..
Becci och jag "firade" nyss vår "årsdag" ^^ Vi pratade första gången 4 september 2011, vilket var i.. ööh.. tisdags! Hahah, trots att vi nu skrattar som fasiken åt hur stelt det var så kommer jag ihåg hur glad jag var över att ha fått kontakt med någon så trevlig och att jag var jätteglad över hur mycket gemensamt vi hade ihop! :D
Dessutom satt jag alltid och log som fan efter att ha pratat med henne. Min knäppa bäckhäck. ♥
 
Fattar inte varför hon ska bo så långt bort.. :( Det enda positiva med det är att hon pratar med en gullig dialekt. Kåv, Nåje, måmo, lunccchh, vevelvind osvosv. Puss på dig din kååååvv ♥
 

Kommentarer
Postat av: frida & julia

Jag och min kompis julia har precis startat en ny blogg, kika gärna in och kommentera vad du tycker! kram :)

2012-09-09 @ 21:46:19
URL: http://fridajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0