Tomt från min sida

Hejhej! Nu kommer ett inlägg från mig (Ida). Var ju ett tag sen. Anledningen till det är väl först och främst att jag inte har fått min värdfamilj ännu (villll ockssåå!) så det har alltså inte hänt så mycket på språkrese-fronten för mig. Mer än att dagarna tickar ner himla fort nu och nu är det bara 40 små ynka dar kvar! När jag bokade var det 308! hahah :) Ååh, så himla nära nu! Hahaha, lite sjukt, men det är först nu som jag börjar fatta att jag verkligen kommer gå runt där, vara där och leva i Torquay i tre hela veckor i sommar! Kommer vara så annorlunda mot hemma! Men guuuud va underbart det ska bli! Så jäääääääkla taggad så det inte är sant! :D

Annars då? Tja, mitt liv rullar på riktigt bra :) Umgås med underbara vänner, spelar fotboll och läser oså :) Senast idag hade jag en match mot Hörnebo (kanske någon som känner igen det? Annars har ni lärt er ett nytt lag) som vi vann mot med 2-1 och det var ett tag sen som vi vann så det känns skitgött! Speciellt eftersom vi spelade grymt bra! :)

Hoppas allt är bra med er och att även jag snart får reda på min värdfamilj! När jag får det så blir det ett inlägg här direkt! :)


Inte en jätte rolig bild kanske men bättre än inget ;)

Hahah, vet ni vad jag precis hittade? När jag sökte på "torquay" på bloglovin så hittade jag vår blogg ;) Hahah, Becca måste lagt till oss där :) Så om ni vill kan ni ju alltid följa oss där!

Tänkte även passa på och tipsa er om Elins blogg :) Hon ska till Torquay 14/7 - 3/8 :)

Adjööö! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahah, nej, det har jag faktiskt inte! Är vi med på bloglovin? Det var ju trevligt! :D

2012-05-21 @ 22:30:42
URL: http://summerintorquay.blogg.se/
Postat av: Linnea Månsson

Hej!

Gick in på STS hemsida och kollade lite och upptäckte lite olika bloggar (Blandannat eran) :)



Ska också åka från Köpenhamn den 30/6;)

Jag valde international och valde sen till Explorer pass:D

Hur har du/ni gjort?



Längtar också sjukt mycket!!!!!!!!! Kommer bli asroligt när man väl kommer iväg! :D



BTW: Har någon av er Facebook? För isf kan man ju typ lära känna lite andra personer innan man åker:)

2012-05-25 @ 17:16:03
Postat av: Elin

Åh vad snällt av er att länka. Såg inte det för ens nu... Tack i alla fall, ska ta och göra ett inlägg med länk till er och några andra bloggar om Torquay 2012 jag med :)

2012-06-04 @ 18:00:47
URL: http://mysphotos.blogg.se/torquay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0