MARDRÖM

Hade min första mardröm om Torquay-resan i natt.
Jag skulle åka hemifrån om sådär tio minuter så jag började få jätte bråttom, men sen insåg jag att jag inte hade packat än så jag bara drog fram en jätte liten resväska och slängde ner lite kläder och sen fick jag åka.
När jag väl hade kommit till stället där vi skulle samlas (det var i ett församlingshem utanför en kyrka av någon anledning) så insåg jag att jag inte hade några kläder som jag skulle behöva med mig, och att jag inte skulle ha plats att köpa något eftersom jag tog en sån liten väska. Insåg att jag hade glömt passet och alla pengar. Ingen jag kände var där heller, varken Ida, Daniella, Lottie eller någon annan jag hade pratat med innan och alla STS ledare var jätte förvirrade och ingen visste vilka de var när jag frågade efter dem. Allt var kaos och jag bara stod där och grät för att jag visste inte vad jag skulle göra.
Jag har alltid en massa sånna här drömmar innan jag åker någonstans, särskilt om jag ska åka utan mina föräldrar. Innan jag skulle åka till England på klassresa i 6an så drömde jag att jag glömde bagaget varje natt i en vecka innan jag skulle åka. Jag vet inte varför, men jag antar att det är något sorts undermedvetet sätt att inte glömma något hemma. Haha.
Men man blir ju lite rädd att något sånt här kommer hända i verkligheten sen..
Vi får hålla tummarna på att det går som det ska, haha.
Brist på passande bilder! Får bli en jag tog förra helgen. Älskar hur varmt det är nu, wihooo!

Kommentarer
Postat av: Elvira

asbra blogg! själv ska man till bournemouth en dag innan er så vi åker ju nästan samtidigt, har dock inte fått min värdfamilj än men bara en fråga, vart någonstans står det när man får det, (vet att det är på My Page men lixom vilken kolumn) tack på förhand, verkligen inte långt kvar nu!!!:D

2012-05-26 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0