EN PYTTEYNKA LITEN MÅNAD KVAR!

WOoohhoo, precis som becca skrev så är det bara eeen yttepytte miniliten månad kvar till Torqqquaaay!! :D Så jäkla taggad så det finns inte! Kommer bli sjukt underbart! Även fast jag inte tror att jag riktigt har fattat det än ^^ ;D Trots att jag precis som Rebecca bokade i Augusti ;)



Hoppas på fint väder i England så att vi kan bada och sooolaa! :D
Och som det djur-freak som jag är hoppas jag såklart på att t.ex värdfamiljen har ett par gosiga husdjur! ;)

Alla bilderna är tagna från en semester i Grekland förra året! :)
Måste föresten skriva att det är roligt att det är så många som hittar hit och kommenterar! Fortsätt så! :D

Ha det bra! //Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0