ÅÅH ÄNTLIGEN! :D

Såg mitt sms som becca skickade först imorses, men ni kan ju gissa att jag flög upp från sängen! Hahah.
Tog direkt med mig min laptop och rusade förbi mina stackars små hungriga marsvin som stod och skrek o ville ha mat, in till köket och visade mamma!  Blev lite förvånad över att vi ska samlas redan kl.6, har alltid föreställt mig det senare, men jaja, vi kommer ju iväg tidigare då! :)

Men eftersom jag bor i Mariestad så kommer jag och mamma åka till mormor i Borås dagen innan och sova där, så behöver vi inte åka mitt i natten :) Tar ju typ 3 timmar till gbg härifrån (tror jag? :o) och typ 2 till Borås.. Eller? Men det kan väl inte va bara en timme mellan Borås och gbg? Ääh skitsamma, jag kan verkligen inte min geografi och ni bryr er nog inte ett skvatt.. ;)


Aah, nu är det verkligen inte långt kvar!! :D 51 dagar bara!! Så himmlaa taggad!!
Kommer bli så sjukt azum så det inte är sant! :D

Ha en bra dag! //Ida


Kommentarer
Postat av: TJÄNA PENGAR ENKELT

Har du sett mitt senaste tips om hur du kan få 10 000+ varje månad i månadspeng/lön?

www.tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-05-09 @ 23:34:28
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: Carmen Mathilde

Kolla in mitt besöks rekord!



Ha en riktigt bra torsdag. =D

(följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

2012-05-10 @ 16:25:08
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du får en bra start på helgen :D

2012-05-11 @ 14:14:31
URL: http://byfia.com
Postat av: Kajsa

Åh vad fin och bra blogg ni har!

Jag ska också till Torquay i sommar och undrar hur ni fick den nedräkningsaken till vänster? :)

Kram

2012-05-13 @ 15:59:24
URL: http://kajjssas.devote.se
Postat av: Ellen

Hej Ida! Jag tycker absolut att du ska ha med en vanlig handväska/axelväska/ryggsäck på planet.



Vi fick STS-ryggsäcken vid första samlingen på Jersey, men det kan vara olika vad jag förstått.



Men STS-ryggsäcken är ganska liten, så om det är bestämt att man ska till stranden efter skolan, då är det lite svårt att få ner badkläder, handduk, lunch och skolböcker i den.



Jag hade en ganska rymlig axelväska som handbagage, och där hade jag en mapp med alla viktiga papper osv. på vägen till Paris.



På väg hem från Paris tryckte jag ner två par converse i den väskan också, för att slippa övervikt!



Så jag rekommenderar att du tar en vanlig skolväska typ, som är ganska rymlig. Det kan vara skönt att växla ibland, och inte alltid ha en knallgul ryggsäck. Speciellt på kvällarna om man går omkring i stan, vi fick mycket bitchblickar från tjejer som bodde där, de tror att vi "ska ta" deras killar! Haha xD



Nej en vanlig väska tror jag är bäst! :)

2012-05-13 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0