TIO DAGAR - TAGGAAAA

Idag är det tio dagar kvar tills vi åker!! Nästa vecka bär det av mot mitt favoritland. Helt galet egentligen. Tror inte att jag har fattat att jag faktiskt ska åka riktigt än. Det känns verkligen inte som att det är NÄSTA VECKA vi ska åka. Just nu håller jag och mina kompisar på att bestämma vem som ska ta med sig vad i resväskan och i mitt huvud hör jag inget annat än "det där kan jag ta med mig till Torquay" "Den tröjan ska jag ha med mig" "Så många skor kan jag nog få ner i resväskan".

På tal om ingenting, blogg.se har gjort om. Det har sett likadant ut sen jag började blogga 2009 och nu är det helt omgjort. I'm confused. Jag gillar det inte! Värsta komplicerat. Men jag vänjer mig nog! :)

Nu ska jag och min syster värma några Billy's panpizzor till lunch while we crank some music. Justin Bieber's nya album Believe släpptes ju för några dagar sen. Det är så jäkla bra!!!! Been listening to it nonstop since I bought it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0