TAGGAD.SE

Nu är jag trött på att inte ha någon värdfamilj. Vi åker om tre dagar och jag har ingen aning om var jag ska bo. Uppdaterar mypage en gång var tionde minut och håller tummarna om att det ska stå något nytt - vilket det aldrig gör. 
 
Men nu ska vi inte fokusera på det negativa. VI ÅKER OM TRE DAGAR. Jag började packa lite innan idag. Det är bara när jag packar som jag tycker att det är jobbigt att ha skilda föräldrar. Man vet aldrig var grejerna är. Tror att jag har fått med mig det mesta från pappa nu dock. Ska hem till mamma någon dag och fixa resten. 
 
På fredag åker jag till min kompis Daniella och på natten åker vi tillsammans till Landvetter (flygplatsen i Göteborg) med Daniellas pappa. Jag tror att Lottie skulle åka upp till Göteborg med sin husvagn på fredagen så vi möts väl utanför flygplatsen på lördagen sen. 
 
Helt galet att vi faktiskt åker DENNA VECKAN. Om bara några små korta dagar är vi där. Craaaaaaazy. 
JAG ÄR HUUUUUR TAGGAD SOM HEEEEELST. 
Bara så att ni vet. 
 
meee, på skolavslutningen, like two weeks ago. time flies. 

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Ja, det er ikke lenge til språkreisa!! :-)) Wiiihoooo!!! Reiser dåke via Paris? :-)

2012-06-27 @ 14:26:18
URL: http://rebekkaoganna.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0