Om en vecka är vi där!!!

Hej där allihopa! :) Jag igen, Ida. Har precis kommit hem efter att ha tillbringat midsommardagen i min mormors sommarstuga tillsammans med min familj och kusiner :)
 
På språkresefronten är allt lugnt. :) Ska i början av veckan börja tvätta kläder som jag ska ha med mig och sånt. För Beccas del är det dock inte lika lugnt. Hennes värdfamilj-kategori har försvunnit precis som min gjorde.. Stackarn, hon som va så glad att få bo hos en som hette Vernon som Harry Potters morbror gör ;)
 
Hon kanske skriver mer om det senare, får se helt enkelt. Jag har dock inget mer att tillägga så tack och hej för den här gången. ;)
 
Bild från Paris när jag var där i slutet av april/början av maj i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0