Nytt boende!

Tänkte percis ringa sts för att höra det där om värdfamilj men innan jag gjorde det gick jag in på mypage och såg då att jag fått en ny värdfamilj! Miss Sarah Miller heter hon och har en dotter född 98 och en son född 11 :) Passar mig alldeles utmärkt att få bo med en liten bebis, älskar barn! ;)
 
63 Winchester Avenue heter gatan jag ska bo på men jag har inte riktigt hittat det rätta huset än. Men jag misstänker att det är huset till vänster om a'et på bilden :)
Har gjort ett inlägg nu på fb och frågat om nån mer ska bo där och hoppas att någon svarar snart!
 
Det blir nog bra det med! :)
Och det är underbart att sommarvärmen fortsätter! :D Hänger med mina bästa vänner i deras trädgård och matar lite fåglar, haha ;)
 
Adjöööö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0