NY VÄRDFAMILJ!

JAG HAR VÄRDFAMILJ IGEN! 
Huset på bilden ovan är där vi ska bo, as fint! 
Ska bo hos Ms Kerrie Harrison, hennes man och deras två barn och bo lite utanför Torquay i Newton Abbot. Har kollat runt lite på google maps och det ser jätte mysigt ut! 
Lite synd att vi inte bor vid havet längre dock. Innan bodde vi bara några meter ifrån. 
Men Torquay ligger ju inte så långt bort så det bli nog bra ändå :)
Ska skriva ett mejl till dem senare idag hade jag tänkt. 
 
Idag ska jag packa klart allt (har stått och strukit hur länge som helst nu på morgonen. Jag hatar att stryka. Bränner mig bara hela tiden), åka och växla pengar och köpa lite saker inför resan.
Sen är jag redo att åka!! 
 
I'M READY. LET'S DO THIS! 
 
p.s, fick reda på att vi ska vara i London de två första dagarna istället för de två sista vilket passar mig utmärkt! Åh, det här kommer bli så grymt. 

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Det var et kjeeempe fint hus!! :-D hvordan fikk du se det?

2012-06-29 @ 01:29:03
URL: http://Rebekkaoganna.blogg.no
Postat av: amanda <3

Fint hus! :D

2012-07-23 @ 20:16:52
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0