Nu är det riktigt nära!

Åååh, nu är det riktigt riktigt nära! :D 11 dagar och 11 timmar! Lördag nästa vecka! Det kommer bli så himla kul, spännande och annorlunda! :D Tänk att bo i en annan familj, lära känna andra människor, flyga själv utan föräldrar, klara sig själv i 3 veckor och ta hand om sin ekonomi själv på ett helt annat sätt än hemma! :D Men samtidigt vill jag inte att det ska bli 30 juni riktigt, för när vi väl är där borta kommer allt gå jättefort och vips så är resan slut och sen efter det kommer allt bara vara ett minne.. :( Menmen, det är sånt livet är.
Kommer såklart sakna mina underbara vänner och familj med.. Tre veckor är ju rätt länge.. :/
Trots det så längtar jag som en galning!! Sjukt va tiden har gått fort! Kommer ihåg hur glad jag var när det var mindre än 250 dagar kvar.. ^^


Bilderna är från sts.se :)

Inne på sts.se, språkresor, allt om resan, kan man faktiskt hitta min och beccas blogg inne på sts och även flera andra språkresebloggar! :) (gick av någon anledning inte att länka dit..)
Gjorde btw en packlista igår! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag var i Torquay förra sommaren, och ni har absolut valt rätt ställe att åka till:) och btw så är det mina snygga vänner som ni har på bilderna;)

2012-06-23 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0