Mrs. Nicola Speake!

Nu har jag också fått min värdfamilj! Äntligen säger jag bara! :D Ska bo hos Mrs. Nicola Speake inne i Torquay på en gata som ser jätte mysig ut! :) Hon har även en dotter på 20 år. Vet inte om hon bor hemma eller inte. :) Om det är nån som ska bo där får ni gärna slänga in en kommentar!

Och nu är det bara 18 dagar kvar!! :D ÅÅH VA DET SKA BLI KUUUUUL! Men nu ska jag inte spåra ut. Lugn, bara lugn. (lugnar mig själv så ni vet..)

Såhär ser iallafall huset ut som jag ska bo i! :D Om ni vill kolla in gatan så heter den Skye Close :)


I skrivande stund sitter jag och äter flingor ur en skål medan mina marsvin Oden och Birk springer runt på golvet och vrålar och piper efter flingorna. Hahah, stackars små.

Ska snart gå och lägga mig och imorron är det dags för sista riktiga skoldagen! (det är lektioner men dem är ju rätt slappa, såå skönt!)  Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0