Lathund, packlista mm

Hej där! :) Nu börjar det kännas att det är nära! Har gjort en packlista, en lathund över hur mkt så och så pund blir i kr, tagit fram resväskan för att provpacka lite och se hur mycket jag ska ha med mig och sånt :)
Imorron ska dessutom min mamma gå och växla ca 500 kr så jag har med mig lite pund löst och inte bara på kortet :)
 
Är det bara jag som har haft jättefint väder idag eller har ni det också? :)(och ja, det är meningen att det ska föreställa en hund. Antagligen världshistoriens fulaste hund. Nån konstnär är jag inte)
När jag skrev min packlista så kollade jag både i ABC - handboken och Beccas lista för att se om det var nått jag glömt. Såg att Becca delat in sin i "handbagage" och "resväska" vilket jag kom på var väldigt smart att göra. Såå jag får antagligen börja om igen med hela skiten. Blöööö. Ditt fel becca, bara så du vet.
 
Ha en fortsatt fin kväll! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag kan inte hjälpa att jag är smartare än du Ida ;D

2012-06-23 @ 22:08:51
URL: http://www.summerintorquay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0