Ingen hostfamily?

Häromdagen hände en himla skum grej. Så fort jag hade fått reda på min värdfamilj så skrev jag i Torquay-gruppen på facebook och frågade om det var någon som skulle bo på samma ställe som jag. I söndags var det äntligen några som svarade. Sara och Alice hette dem som jag skulle bo med :) Så jag blev såklart himla glad och började prata lite med Sara. Ungefär en timme senare gick jag in på min mypage sida igen och då var min "hostfamily"-kategori borta?!
Frågade på facebook och då var det en tjej som svarade att samma sak hade hänt henne och att hon hade ringt till sts och frågat och dem sa att hon hade blivit förflyttad till en annan familj!
Så himla tråkigt! :( Dagen innan hade jag skickat ett mejl till Nicola (som jag skulle bo hos) och äntligen hade jag fått reda på några fler som skulle bo hos henne! .. :( Plus att kvarteret som hon bodde i såg himla mysigt ut!
 
Så idag ska vi ringa och fråga dem om det är så att jag har fått byta familj.. Känns inte så kul även om den nya familjen antagligen också blir bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0