FRAMME I TORQUAY

Hej!
är hos värdfamiljen i Torquay just nu och har fått låna deras internet. Jag, Daniella och Lottie sitter och tittar på Harry Potter and the order of the phoenix som de visar på ITV1.
 
Det har varit en riktigt lång dag idag sa jag är riktigt jäkla trött nu. Har inte sovit på hur länge som helst, sov inget innan vi åkte inatt så det var väl typ 36 timmar sen jag sov ordentligt. 
När vi kom fram till Heathrow fick vi vänta i ungefär 2 och en halv timme innan vi fick hoppa på bussen mot Torquay (som tog ca 4 timmar). Så om ni ska åka till Torquay, var beredda på en lång dag!! åt ordentligt med frukost och sov tidigt dagen innan, jag lovar att ni kommer må mycket bättre då. 
 
Har träffat en massa roliga människor idag, vi var 12 som reste från Göteborg och alla var hur trevliga och snälla som helst. Ska bli skitkul att träffa alla igen imorgon och de som reste från andra ställen också (t.ex Stockholm, Norge och Danmark!) Vi åkte i samma buss som några spanjorer som också skulle hit så de lär vi också se mer av. :) 
 
Nu måste jag sluta, vi hörs nog snart igen. Nu ska jag sova, imorgon blir det Town walk i Torquay och lite andra grejer tror jag. Kalas kul! 
Godnatt. 
 
Lottie, Ida, Jag och lite av Daniella pa flygplatsen i Copenhagen! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (summeronjersey-bloggen)

ÅÅÅH vad jag vill tillbaka till min språkresa nu! Ni kommer säkert att ha det BÄST i tre veckor, och jag kommer stalka eran blogg och drömma mig tillbaka till Jersey... <3

Men skulle ni inte vara i London de första dagarna? :O

2012-07-01 @ 02:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0