ALLONS-Y

Tjenixen! 
Just nu är jag hemma hos Daniella i Vislanda (en liten håla utanför Växjö där hon bor). Hon springer runt och försöker packa (hon började för ungefär en timme sen. smartass) och jag twittrar, läser lite och försöker få tiden att gå så fort som möjligt. 
Om ungefär 4 timmar ska vi åka hemifrån och jag tvivlar på att vi kommer kunna sova något innan dess. Inte i bilen heller för den delen, vi kommer vara alldeles för taggade. Vi är redan alldeles för taggade!
Helt sjukt att om ca 8 timmar ska vi samlas på Landvetter. 
 
Imorgon är vi i London. Helt ärligt trodde jag aldrig att denna dagen skulle komma, det har alltid känts som om något skulle komma i vägen, att det skulle bli inställt eller så. Men icke då! Nu är vi snart påväg. 
 
Planet går vid 8.00 imorgon och sen landar vi i Köpenhamn vid 8.40 och åker vidare mot Heathrow vid 10.20! Är framme vid 11.25 (12.25 svensk tid).
 
TAGGAAAAAAAA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0