Paignton

Hej där! :) Ida här. Tänkte uppdatera lite här :)
Idag kunde man om man ville åka till Quaywest som är ett badland. Men det kostade 11 £ att åka med dit och jag kände varken för att åka dit eller betala det så jag sket i det :) Istället åkte jag och andra som inte heller ville dit till Paignton (en by utanför Torquay) (inte säker på stavningen) och tog det lugnt.
För en gångs skull var det soligt och varmt så jag hängde på stranden :) först själv då jag läste en bok och sen med några finskor :)
Har dock blivit förkyld :/ lite hosta då och då, snuvig och matt. Hoppas dock att jag kan vara med och åka bananboat imorron men vi får se. :)
För er som undrar så bor jag med en mamma,pappa, dotter på 14, 10-månaders son (skitsöt!), en spanjorska och två danskor :) Går i skolan från ca 08.30 eller 09.00- 12.00. Vid 12 äter vi vår lunch vilket är en lunchlåda från familjen som oftast innehåller en dubbelmacka, en frukt, ett litet juice-paket och en liten chipspåse/liten choklad. Efter lunchen har vi aktivitet vilket kan tex vara skattjakt, charader på stranden mm. :) Sen har man några timmar som man hinner shoppa lite på och åka hem och äta innan man ska vara i stan (oftast) kl.19 för en aktivitet.
 
Hoppas ni har har bra hemma i Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda!

låter som att du har de bra där borta? :D
hur är spansken o danskorna?
saknar dig massor min fina vän!
KRAAAM

2012-07-10 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0