Idas shopping i England! :D

Hejhej! Tänkte visa lite smådåliga bilder på det jag köpte borta i englandia.(rätt kassa bilder men..) Ska även hälsa från Becca att hon inte kan blogga just nu eftersom hon inte har någon dator som fungerar.
 
Okej, jag gjorde iordning bilder med siffror på för att underlätta att förklara men dem vägrade att ladda upp.. Men jag ska göra mitt bästa för att ni ska fatta ;)
 
Okej, vi börjar från vänster till höger högst upp. Med den gråa tjocktröjan.
 
1. Den tryckte jag själv i en affär som fanns i Torquay's hamn. Kostade 18 pund att göra, vilket är 204 kr. På baksidan står det mitt efternamn + mina bästa vänners efternamn :)
2,3 & 4 är leggings som jag köpte på Primark för 6 £ (typ 70!) Skitsnygga är dem och jag är jättenöjd!
5, asså de rosa tightsen, köpte jag på en affär som heter Claire's för bara 2.5 £! 
6. Det är mörkblåa jeans, syns inte alls bra på bilden, som jag köpte på New Look för bara 158 kr! :) 
7. Köpte ett vitt linne för bara 2.50 på Primark! Köpte ett rosa också för samma pris & ställe men det var i tvätten när jag tog bilden ;)
8. En himla fin lila uggletröja från Primark! Kostade bara 3 £ tror jag! :D Primark asså, <3
9. Den grymt fina One Direction tröjan köpte jag på HMV för 136 kr! Älskar den :D 
10. En sovtröja från Primark för ca 45 spänn.
 
En lite bättre bild på byxorna. :)
Okej, även från vänster till höger på den här suddiga bilden.
 
1. En söt uggletröja (som ni kanske märkt så älskar jag ugglor ;)) från Primark för 3£ ! :)
2. En rosa tröja från Primark för 4 £
3. En STS-t-shirt som jag beställde innan resan som en massa folk skrev på! :')
5. Ett svart skärp från Primark för 11 kr! (1 £)
6. En svart bh från Primark. Köpte den tillsammans med en vit och de kostade 6 £.
7. En jättefin One Direction-börs för 115 kr! :D (Börs betyder plånbok.. ;))
8. Vita converse från DJ (tror jag) för 484 kr! :D (Ångrar att jag inte köpte svarta också..) (fast det hade nog inte fått plats ^^)
9. Blåbruna skor från Primark för 90 kr! 
10. En stor och fin väska från Forever 21 i London! Kostade 337 kr :) Var det dyraste köpet på resan.
 
Den här klockan köpte jag på New Look för 115 kr! :D Jättenöjd med den!
 
 (och som ni kanske ser så står det på framsidan "I hate 1d! - Ida". Måste verka väldigt konstigt i era ögon med tanke på mina underbart fina One Direction saker jag precis lagt upp bilder på ;) Men det är inte jag som skrivit det utan en dansk Ida. Hon hämnades bara för att jag skrev " I <3 Justin Bieber" stort på hennes vita tröja. Hon hatar nämligen honom så därför var jag ju tvungen att skriva det ^^  (hoppas inte Becca mördar mig nu bara för att jag skrev Justin Bieber och hata i samma mening på vår blogg.. Hon är som ni kanske vet en väldigt stor belieber)
 
 
Det var typ det jag köpte! Köpte såklart godis och massa sånt med ^^
 
Det va la de tror ja.. Adioooos! :) //Ida
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Hur var egentligen undervisningen? Lärde man sig mycket engelska? Var resan värd alla pengarna gällande undervisnignen? Tacksam för svar!
Trevlig blogg! :)

Svar: Sorry för ett sent svar! Men Becca har lovat att göra ett inlägg där hon svarar på din + en annan fråga så det kommer nog upp snart i ett inlägg. :) Ska tjata på henne lite nu så hon får tummen ur röven och gör det ;D
Rebecca & Ida

2012-08-01 @ 20:51:11
Postat av: ellie

Hej, Gud så mycket fina saker du han köpa här i England :D Jag ska ut på shopping imorgon och hoppas då på massa nya fynd!

SV: Åh tack :) Blir peppad av att blogga mer när folk kommenterar bloggen :)

Haha, har aldrig hört om det :O Måste fråga en polis om detta :P

Kram ellie

Svar: Haha tack! Såg att du har shoppat mer! :) Hahha, gör det! ;D
Rebecca & Ida

2012-08-01 @ 21:30:36
URL: http://elinoreterngard.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Helt underbart kollage med massa fina kläder och annat snyggt

Svar: tackar! :)//Ida
Rebecca & Ida

2012-08-07 @ 01:38:38
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0