Skolstart!

Hejhej! Ida här igen. Har egentligen inget speciellt att säga, typ bara att det här blir mitt sista inlägg på sommarlovet ^^ hahha jag vet fan inte xD
Men ja, jag börjar alltså skolan imorron. Ska börja i 9an. :) Vill inte alls, orkar verkligen inte jobbiga människor, tråkiga lektioner, läxor och sånt.. Men det är bara att göra sitt bästa.. Speciellt nu i nian, när man ska komma in på gymnasium och allt!
 
När börjar/började ni skolan förresten? :) För Becca och några andra kompisar från Torquay började ju redan i måndags och en annan började igår. Jag är väldigt glad att jag trots allt börjar imorgon! :) Även om det bara är lite så är det ju alltid lite längre sommarlov ;)
 
Såhär såg skolan ut i Torquay:
 
deras idrottsplan.
I skolan gick man antingen mellan klockan 09-12 eller från 13-16. Första veckan gick jag den tidiga tiden, andra veckan på eftermiddagen och de sista dagarna den sista veckan på förmiddagen. :) Föredrog att börja tidigt.
 
Men nu måste jag gå! Hoppas ni alla har det bra!
Puss och kram! :) //Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0