Papper att skriva under

Hejhej! Det här kommer nog inte bli ett jätte intressant inlägg, tänkte mest skriva och visa bilder på 2 papper som jag & min mamma håller på och skriver under just nu :) Det är papper som säger att målsman är medveten om reglerna som gäller, att jag kan få medecinisk hjälp om jag råkar ut för något och lite sånt :)



Hahhaha, och om ni la märke till att vi ringat in 2 saker men hoppat över från "Är ditt barn fullt frisk" så kan jag förstå att det ser lite roligt ut att det var just den vi inte svarat på ^^
Men anledningen till att vi inte har svarat på den är pga att jag har klumpfot, vilket inte är något farligt alls, det va bara en muskel i högerbenet som fattades när jag föddes så min fot var vriden typ bakåt. Men vi visste inte om vi skulle skriva med det eller inte. Det är ingenting jag påverkas av i vardagen (min häl flyger uppåt lite om jag typ sätter mig på huk, högerbenet är tjockare än det andra och den högra foten är kortare änd en andra), men vi brukar skriva med det när vi skickar in till skolan o såna grejer så därför blev vi lite osäkra ;)

Ååh herregud, nu blev det här inlägget, som jag redan innan förstod skulle bli ointressant, ett inlägg som handlade om min fot.. herregud..

Hahah, aja, det får väl gå.. ;) Hejsvejs! :)

RSS 2.0