Idas presentation

Hejhej! Tänkte göra som Rebecca och göra ett presentationsinlägg! :)

Jag heter alltså Ida, i februari fyllde jag 15 bast och jag bor i den lilla staden Mariestad som ligger vid Vänern!
Förutom att gå i skola (och plugga..) så tränar jag fotboll 4 gr i veckan där jag är målvakt :)
Jag gillar också att vara med mina kompisar, har två bästisar (o grannar) som upptar mycket av min tid. :) 
Jag tycker om att läsa böcker, är ett stort fan av One Direction och har 2 st marsvin som heter Oden och Birk :)
Resor är också ett intresse, en av anledningarna till att jag ville åka på språkresa! :)

Hoppas precis som Rebecca att vi får information av sts den här veckan! Vill så gärna åka nuuu! Samtidigt så är det roligt att ha något att se fram emot och jag vet att när vi väl är där så kommer tiden gå jätte fort!

Tänkte slänga in 2 bilder på mig också :)


Känner mig inte helt bekväm med att bara slänga upp ett ego-pic sådär så därför fick den fina bilden här över också komma med ;)

Ha en bra dag! :) Adiooos.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejer! Kul att du hälsade på jerseyinjune.blogg.se, Ida. Jag länkar gärna till er. Lägger även länk från min senaste blogg som handlar om språkresor till Brighton. Ska tipsa min syrra om att följa er blogg också. Hon och min kusin var STS-studenter i Torquay i mitten av 90-talet. Hoppas ni får det superkul.



Emma, en av ledarna på STS

2012-04-19 @ 21:37:32
URL: http://brightoninjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0