Första inlägget!

Hejhej! Tänkte köra första inlägget nu. I den här bloggen kommer jag (Ida) och Rebecca att skriva lite om vår kommande språkresa till Torquay! Vi kommer skriva lite innan, när det börjar närma sig ännu mer, hur vi förbereder oss och annat. Och vi kommer även försöka skriva här när vi väl är i Torquay om vi går på internetcafé eller kan ha internet hemma hos värdföräldrarna! :)

Efteråt kommer vi såklart att bomba stället med bilder och texter! Så det här kommer bli lite som vår resedagbok! Fast jag kommer också ha med en vanlig skrivbok att skriva i varje dag :)

Vi kommer åka med sts, international den 30/6-20/7, alltså tre veckor.




Alla bilder är från google. :)

Om det är några mer som ska åka på språkresa i sommar så får ni gärna kommentera! :)

Ha det bra! //Ida

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, jag var där på språkresa när jag var ungefär i eran ålder och det var fantastiskt roligt. Får nästan lite nostalgi känsla nu när jag "pratar" om det! :)

2012-04-20 @ 13:16:46
URL: http://fantasybocker.blogg.se/
Postat av: Agnesita

Åh ni åker samma datum som jag åkte till Jesey med STS förra året. Minns all förväntan. Ni kommer ha det superbra!

2012-04-20 @ 17:00:53
URL: http://happydayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0